Saturday 14 December 2013

Ahli baru dunia blogger.

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Wow!! rupanya inilah dunia blogger seronok juga.
Saya nih baru saja menceburi dunia blogger nih.Jadi bagi senior-senior
kalau ada yang nak tegur saya mungkin dari segi penulisan ke tegur jer.
supaya saya dapat menambah kualiti penulisan saya.
Ini saya punya email dan twitter.

email : mragenda007@gmail.com
twitter: @faizal717

Ok lah mungkin setakat itu jer kot.Sebelum tuh semua boleh panggil saya Faiz ok.


-Senyum Bro :)

2 comments:

  1. singgah blogwalking sini ... jemput singgah blog sy k .. http://faiz-tutorial.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam faiz..saya pun still baru lagi dalam dunia nie..btw selamat datang ke dunia blog.hehe..done follow u..

    ierasha222..blogspot.com

    ReplyDelete