Saturday 14 December 2013

Segmen Terjah Blogger Baru Oleh Abe Mirul

Assalamualaikum sahabat semua.Sihat?

Abe Mirul meh la nengok2.

Macam mana aku boleh terjebak dalam dunia blogging ni,ceritanya bermula
apabila aku mula terjah blog-blog yang boleh dikatakan "Abang Long" dalam dunia blogging.
Masa tuh la aku mula terfikir apersal aku tak buat blog supaya aku dapat share kan apa yang ada dalam hati untuk dijadikan penulisan seperti apa yang dilakukan "Abang Long".

Mula agak stress la bila nak sign up pastu nak "Make up" lagi tapi apabila semua selesai.
Huh tiba-tiba rasa seronok pulak x sio sio den buek.Itu jer kut Abe Mirul,dan satu lagi kau adalah salah seorang "Abang Long" yang dimaksudkan.



-Senyum Bro

5 comments:

  1. Haha. Nak tergelak kat aku baca ayat Abang Long. Haha.

    Mula2 memang stress. Lagi2 nak setting semua bagai.

    Apapun, selamat berblogging dan terima kasih.:)

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama , saya pun baru lagi dalam blog2 nie . Sampai sekarang pening kepala nak mengedit2 .

    Done follow !

    http://doradora-chan.blogspot.com/2013/12/segmen-terjah-blogger-baru-oleh-abe.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Sedikit ulasan telah abe bagi.

    http://inibelogabey.blogspot.com/2013/12/Segmen-Terjah-Blogger-Baru-Blog-Jiwa-Kosong-MohdFaizal.html

    Selamat berblogging.

    ReplyDelete